• +725 134 755
  • podpora@ictvevyuce.cz

iPad ve speciální škole

iPad ve speciální škole

Základní a praktická škola hledala možnost, jak zatraktivnit výuku ve škole kde se aplikuje základní vzdělávání s úpravami pro žáky s lehkým mentálním postižením.

Díky možnostem, které nabízí výzva – Šablony II Výzva č. 02_18_063 a 02_18_064 pořídili 10x Apple iPad včetně tvrzeného pouzdra a specializovaných aplikací, které jsou určené právě pro žáky s lehkým mentálním postižením.

Mezi tyto aplikace patří například:

Adhd & autism therapy Pack – Special education learn apps for kids – asd ABA skillshttps://itunes.apple.com/us/app-bundle/adhd-autism-therapy-pack-special-education-learn-apps/id1328479146

Book Creator – plná verzehttps://itunes.apple.com/us/app/book-creator-for-ipad/id442378070?mt=8

My Play Home – plná verzehttps://itunes.apple.com/us/app/my-playhome/id439628153?mt=8

My Play Home schoolhttps://itunes.apple.com/us/app/my-playhome-school/id922188121

The Human Body by Tinybobhttps://itunes.apple.com/app/apple-store/id682046579?mt=8

Mammals by Tinybobhttps://itunes.apple.com/us/app/mammals-by-tinybop/id1193715162

Calc Quizhttps://itunes.apple.com/cz/app/calc-quiz/id492500377?mt=8

Cloud Arthttps://itunes.apple.com/us/app/cloudart/id598345649?mt=8

Bitsboard Prohttps://itunes.apple.com/us/app/bitsboard-flashcards-pro/id646240375

Spatial orientation – nákupy v aplikacihttps://itunes.apple.com/cz/app/spatial-orientation/id935275380?mt=8

Výuka hodin – nákupy v aplikacihttps://itunes.apple.com/cz/app/v%C3%BDuka-hodin/id966564813?l=cs&mt=8

Tyto aplikace byli stěžejní pro efektivní využití zařízení ve vzdělávání. Díky vzdálené správě MDM a servisní podpoře, kterou bylo také možné využít ze zmíněné výzvy, se mohla škola věnovat výuce a na zařízení se spolehnout. Jediné, co škola rozporovala, byl názor, že pedagogové nebudou schopni výuku kontrolovat a děti se budou na tabletu nekontrolovatelně pohybovat. Díky aplikaci Třída je však možné aplikaci spustit v zamčením režimu a tablet na nic jiného nereaguje.

Nakonec tedy převládla spokojenost a nadšení z funkčního řešení.